Na een openbare aanbesteding eind 2016 heeft Actiris, de Brusselse tewerkstellingsdienst, het Leuvense Bonka Circus uitgekozen om de volgende vier jaar verschillende communicatiecampagnes uit te werken. In de campagne die afgelopen weekend werd afgetrapt, wil Actiris Brusselse werkzoekenden aansporen om Nederlands te leren en op die manier hun kansen op de arbeidsmarkt verhogen. Om de campagne te lanceren, roept Vincent Kompany de Brusselse jongeren op om zich in te schrijven voor de gratis taalcursussen die Actiris aanbiedt.
Credits
Client: Actiris
Client contact: Jordi De Beule, Anne-Laure Nonat, Marc Njeim
Strategic Director: Peter Verbiest
Creative Director: Vincent Jansen
Project Managers: Lawrence Morre, Jasmijn De Winter, Kristof Debacker
Creative Team: Veronique Vier, Damien Walckiers
Online production: Design Skills
Radio Production: Sonicville
TV Production: De Viskes, OptionMedia
Media: ZIGT
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]