Voor Visit Wallonia is de maand februari nog niet zoals gehoopt, want de carnavalsvakantie wordt, omwille van de gekende redenen, er eentje zonder de typische folklore festiviteiten. De toeristische dienst paste daarom haar communicatiestrategie aan. Op de website vinden gezinnen, stellen of kleine groepen tal van suggesties om er alsnog een fijn verlof van te maken. Visit Wallonia koppelt eveneens een actie op de sociale media aan het hele gebeuren: wie dat wil, kan zijn leukste carnavalsherinneringen of zijn visie op carnaval 2021 delen met de hashtag #MyCarnivalInWallonia.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]