Voor Visit Wallonia is de maand februari nog niet zoals gehoopt, want de carnavalsvakantie wordt, omwille van de gekende redenen, er eentje zonder de typische folklore festiviteiten. De toeristische dienst paste daarom haar communicatiestrategie aan. Op de website vinden gezinnen, stellen of kleine groepen tal van suggesties om er alsnog een fijn verlof van te maken. Visit Wallonia koppelt eveneens een actie op de sociale media aan het hele gebeuren: wie dat wil, kan zijn leukste carnavalsherinneringen of zijn visie op carnaval 2021 delen met de hashtag #MyCarnivalInWallonia.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]