Vivaldis Interim lanceert Heads & Hunters

Crea / News

"Werk is wat je er van maakt!" Met die frisse filosofie vond Vivaldis Interim zichzelf twee jaar geleden met succes opnieuw uit binnen de interimsector. Vandaag is het bedrijf een sterke speler op de jobmarkt, die nog steeds niet gelooft in droomjobs... maar des te meer in mensen met goesting en persoonlijkheid. Tijd voor een volgende stap dus. Daarom lanceerde men begin januari Heads & Hunters, een tweede merk binnen de groep dat zich volledig toelegt op 'hogere profielen' en de bedrijven die naar hen op zoek zijn. "We zoeken 'Professionals with Purpose': mensen die hun aanzienlijke ervaring en skills willen delen met anderen," zo klinkt het bij Heads & Hunters.

Voor de ontwikkeling van de naam, filosofie en merkpersoonlijkheid werkte Vivaldis opnieuw samen met freelanceteam Steven de Vreese en Robin Dhondt, ook bekend als Het Ministerie van Creatieve Zaken. Ook Leen van den Brande en Johan Delissen zorgden met hun productiehuis Uncle Bob opnieuw voor de realisatie van het concept, deze keer in samenwerking met fotografe Frieke Janssens. De Heads & Hunters-campagne profileert zich vooral online, ondersteund door direct(e-mail) en bannering.

CREDITS

Client : Vivaldis

Contact : Régis Birgel, Wendy Rubini, Anke Ulens

Creative : Steven de Vreese & Robin Dhondt (Ministerie van Creatieve Zaken)

Photographer : Frieke Janssens

Photographer Assistant : Yuri Andries

Retouching : Annelien Debusschere

Casting : De Profielen

Make-up : An Graré

Styling : Julie D’hooge

Set dresser : Sanne Rubbrecht

Production : Uncle Bob