VLAM en darwin verzot op frietjes van de frituur

Na competitie heeft darwin het budget voor frietjes van de frituur gewonnen. Doel van de campagne van VLAM wordt om de positieve emoties die we allemaal ervaren bij een bezoek aan de frituur, in de kijker te zetten tijdens de ‘Week van de Friet’ einde november.
darwin won het budget op basis van een sterk consumenteninzicht en verfrissende creatieve uitvoering. De campagne is nu in productie en start vanaf 28 november op radio en online.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]