PepsiCo lanceert een internationale Pepsi Max-voetbalcampagne voor 2020 om zijn partnerschap met de UEFA Champions League te vieren. De campagne is een ongeziene samenwerking tussen vier van ‘s werelds beste voetballers en krijgt vorm met een reclamespot die het hartje van alle voetbalfans wereldwijd sneller zal doen slaan.
Dit jaar verwelkomt Pepsi Max twee nieuwe spelers in zijn lijst met voetbaltalenten. Wereldkampioen Paul Pogba en Manchester City’s eigen viervoudige sensatie Raheem Sterling voegen zich bij de twee voetbalsterren die ook dit jaar zullen schitteren in de campagne: zesvoudig winnaar van de Ballon d’Or Leo Messi en regerend UEFA Champions League kampioen Mohamed Salah. De vier spelers nemen het tegen elkaar op in de internationale advertentie met de titel “Play Never Stops”, waarin ze buitenaardse vaardigheden en behendigheid tonen in hun strijd om het laatste blikje Pepsi Max.
https://www.youtube.com/watch?v=U9cIRhrPZvs&feature=youtu.be
Voor de regie van de advertentie schakelde PepsiCo de bekroonde filmproducent en regisseur Henry Scholfield in. Hij is wereldwijd bekend omwille van de muziekvideo’s die hij produceerde voor enkele artiesten. “Play Never Stops” is een combinatie van een verhaallijn met scènes waarin voetbalfans kunnen ontdekken hoe ver de spelers gaan voor een slokje Pepsi Max.
Voor de muziek koos PepsiCo voor het Zuid-Amerikaanse lied “Presidente”. De track van artiest/producer WOST met zangeres Ginette Claudette moet het engagement van het merk om muziektalent van het hoogste niveau te ondersteunen weerspiegelen. De campagne zal worden gelanceerd in meer dan 80 landen wereldwijd en zal bekend staan onder het internationale platform en de tagline “Pepsi, for the love of it”, die vorig jaar werd gelanceerd en fans aanmoedigde om zich volledig toe te spitsen op hun passie.
https://www.youtube.com/watch?v=6iyyoHbrNWc&feature=emb_logo
Tijdens de opnames van de voetbaladvertentie van 2020 filmde PepsiCo de spelers terwijl ze hun verborgen talenten toonden voor de #PepsiCanBalance Challenge. De spelers inspireerden influencers en voetbalfans om zelf de #PepsiCanBalance Challenge uit te voeren.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]