37 jaar na zijn opening onderging het shoppingcenter les Bastions een grondige remake. Opdat les Bastions zijn vernieuwde ambities zou kunnen waarmaken en om van deze heropening een echt feest te maken, werkten Voice Agency en zusterbedrijf Vo-event een 360° communicatiestrategie uit.
Het bureau deed een beroep op al zijn teams om het winkelcentrum een dynamisch imago te geven. Voice ontwikkelde een affichagecampagne, zowel in print als digitaal, op meer dan 20m2. De creatieve teams maakten er een punt van het imago van het shoppingcenter te moderniseren zonder aan het dna ervan te raken. Daarbij komt nog een dynamisch beheer van de social media en een proactieve Social PR-strategie. Een explosieve cocktail die ervoor zorgde dat de opening op 12 april een succes was.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]