Volkswagen e-Moby: elektrisch rijden is plezant

DDB Brussels bedacht een printcampagne voor de nieuwe e-Moby-dienst van Volkswagen. Dat is een revolutionair pakket dat elektrisch rijden gebruiksvriendelijk en voordelig maakt voor werkgevers en werknemers. De creatie omvat drie spelende kinderen die ten volle genieten van de nieuwe wagen van hun ouders.
Dankzij Volkswagen e-Moby beschikt de geïnteresseerde consument over een 100% elektrische nieuwe e-Golf, een slimme laadkabel die alle elektriciteitskosten automatisch factureert en een vakantiewagen om op reis te gaan, tot 4 weken per jaar.
Credits
Campagne: e-Moby
Client : Volkswagen
Contact : Filip Vanrietvelde, Frederic Lequeu
Agency : DDB Brussels
CD: Peter Ampe, Odin Saille
Creatie: Jonathan d’Oultremont
Account Team: Sylvie De Couvreur, Hans Michiels, Anneleen Vande Voorde
Photographer: Pierre Pironet
Art buyer: Brigitte Verduyct
Copy: Jonathan d’Oultremont, Bart Van Goethem
Graphic Designer: Benjamin Hiffe
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]