Met deze nieuwe campagne introduceert VOO de slimme keuze en haar nieuwe muze Zoé, de slimme shopper.
Het is de "Zoé" die we allemaal kennen: de persoon in onze kring die alles op internet analyseert en vergelijkt en alle goede deals kent. Zij is degene tot wie je je wendt als je op zoek bent naar een kwaliteitsvolle ski-jas, zonder dat het een arm en een been kost. Of een citytrip naar Rome, zonder de bank te breken. En ga zo maar door. En het is degene tot wie je je wendt voor het beste internetpakket met alles wat je nodig hebt. Niet meer en niet minder.
De nieuwe positionering en de nieuwe campagne zijn dan ook gericht op alle Telco-klanten die een slimme keuze willen maken: de beste kwaliteit voor de beste prijs en vice versa.
Deze nieuwe positioneringscampagne voor VOO is te zien op TV, OOH, radio en digitaal.
Credits
Client : VOO
Contacts : Pauline Kinet, Delphine Lenel, Aude Vanstalle, Zoé Storme
Agency : Happiness Brussels
Executive Creative Management : Karen Corrigan
Chief Creative Officer : Geoffrey Hantson
Creative Director : Philippe Fass
Creation : Thibaut Castaing, Gil Gauniaux
Business Director : Mattias Vermeire
Strategic Director : Isabelle Koelman
Account Executive : Morgane Juget
Director : Adrien Armanet
DOP : Sacha Wiernik
TV Production : Latcho, Efrosini Spanoudis, Mieke Vanhoucke
Post-production : Moxy, Stefaan Gryson, Robin Paul
Sound Production : Bleu Nuit, Benoit Pirson
Designer : Lisa Leloux
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]