VOO & Happiness wenden zich tot Zoé, de koningin van de goede deals

Crea / News

Met deze nieuwe campagne introduceert VOO de slimme keuze en haar nieuwe muze Zoé, de slimme shopper.

Het is de "Zoé" die we allemaal kennen: de persoon in onze kring die alles op internet analyseert en vergelijkt en alle goede deals kent. Zij is degene tot wie je je wendt als je op zoek bent naar een kwaliteitsvolle ski-jas, zonder dat het een arm en een been kost. Of een citytrip naar Rome, zonder de bank te breken. En ga zo maar door. En het is degene tot wie je je wendt voor het beste internetpakket met alles wat je nodig hebt. Niet meer en niet minder.

De nieuwe positionering en de nieuwe campagne zijn dan ook gericht op alle Telco-klanten die een slimme keuze willen maken: de beste kwaliteit voor de beste prijs en vice versa.

Deze nieuwe positioneringscampagne voor VOO is te zien op TV, OOH, radio en digitaal.

Credits

Client : VOO

Contacts : Pauline Kinet, Delphine Lenel, Aude Vanstalle, Zoé Storme

Agency : Happiness Brussels

Executive Creative Management : Karen Corrigan

Chief Creative Officer : Geoffrey Hantson

Creative Director : Philippe Fass

Creation : Thibaut Castaing, Gil Gauniaux

Business Director : Mattias Vermeire

Strategic Director : Isabelle Koelman

Account Executive : Morgane Juget

Director : Adrien Armanet

DOP : Sacha Wiernik

TV Production : Latcho, Efrosini Spanoudis, Mieke Vanhoucke

Post-production : Moxy, Stefaan Gryson, Robin Paul

Sound Production : Bleu Nuit, Benoit Pirson

Designer : ​ Lisa Leloux