VOO & Happiness wenden zich tot Zoé, de koningin van de goede deals

Met deze nieuwe campagne introduceert VOO de slimme keuze en haar nieuwe muze Zoé, de slimme shopper.
Het is de "Zoé" die we allemaal kennen: de persoon in onze kring die alles op internet analyseert en vergelijkt en alle goede deals kent. Zij is degene tot wie je je wendt als je op zoek bent naar een kwaliteitsvolle ski-jas, zonder dat het een arm en een been kost. Of een citytrip naar Rome, zonder de bank te breken. En ga zo maar door. En het is degene tot wie je je wendt voor het beste internetpakket met alles wat je nodig hebt. Niet meer en niet minder.
De nieuwe positionering en de nieuwe campagne zijn dan ook gericht op alle Telco-klanten die een slimme keuze willen maken: de beste kwaliteit voor de beste prijs en vice versa.
Deze nieuwe positioneringscampagne voor VOO is te zien op TV, OOH, radio en digitaal.
Credits
Client : VOO
Contacts : Pauline Kinet, Delphine Lenel, Aude Vanstalle, Zoé Storme
Agency : Happiness Brussels
Executive Creative Management : Karen Corrigan
Chief Creative Officer : Geoffrey Hantson
Creative Director : Philippe Fass
Creation : Thibaut Castaing, Gil Gauniaux
Business Director : Mattias Vermeire
Strategic Director : Isabelle Koelman
Account Executive : Morgane Juget
Director : Adrien Armanet
DOP : Sacha Wiernik
TV Production : Latcho, Efrosini Spanoudis, Mieke Vanhoucke
Post-production : Moxy, Stefaan Gryson, Robin Paul
Sound Production : Bleu Nuit, Benoit Pirson
Designer : Lisa Leloux
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]