Niemand twijfelt eraan dat de wereld in volle verandering is. De uitdagingen en ambities zijn vandaag niet langer dezelfde als deze van onze grootouders. Voor CBC was het noodzakelijk dat de Private Bank weer haar rol opneemt als actor in onze maatschappij, als antwoord op de nieuwe uitdagingen van onze tijd. Zoals steeds werd de communicatie rond deze nieuwe visie toevertrouwd aan Tramway 21.
In de films en in print wordt het samengesteld gezin opgevoerd als het ‘ideale‘ gezin. De jeugd is nog nooit zo verantwoordelijk geweest en opgebaard geld helpt de wereld niet vooruit. “Gezond verstand, is wat de campagne ons aan het verstand wil brengen, daarbij vertrekkend van reële beschouwingen of verwachtingen van de burger van vandaag. Mensen die hun pensioen ter hand nemen, die ondersteuning en antwoorden vragen bij hun investeringen. Mensen die begaan zijn met de toekomst van de planeet en van hun nageslacht. Mensen zoals u en ik, die denken dat het overdragen van waarden belangrijker is dan het overdragen van geld," zegt Sandra Circhirillo, verantwoordelijk voor de communicatie bij CBC.
Het resultaat? Een campagne die aanzet tot nadenken en die de indruk wekt dat de zeer gesloten wereld van de Private Bank niet zo klein is als men zou denken. Die aangeeft dat CBC echte oplossingen biedt voor de problemen van vandaag. Kortom, een Private Bank die mee is met haar tijd en toegankelijk is voor de meesten onder ons.
https://www.youtube.com/watch?v=gmzqqxUr0MA
Credits
Client : CBC Banque Privée
Contacts : Hélène van Oosterzee, Sandra Circhirillo, Valérie Stoupy
Agency : Tramway21
Strategy : Madeleine Leclercq
Account : Astrid Wauthier
Creation : Sophie Norman, François Daubresse, Marco Calant
Graphical Artwork : Shanti Botman
Production : Latcho
Producer : Sophie Gunsbourg
Producer : Efrosini Spanoudis
Producer Assistant : Olivia Joux
Director : Mr & Mr Pink, Edouard Valette & Tibaut Coppens
Photographer : Edouard Valette
DOP : Sander Vandenbroucke
1st AC : Ruben Appeltans
Gaffer : Kristoff Collier
Hair & Make-up : Gina Vandenbergh
Stylisme : Catherine Marchand
Art Departement : Noelle Van Parijs
Location : Dimitri Horlait – Pixaloca
Casting : We want you
Editor : Helena & Alain Dessauvage
Grading : Joost Van Kerkhove
Online : MOXY
Music & Sound : Bleu Nuit
Web production : Lilas Heinix
Media Agency : MindShare
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]