Voor Chris Goossens is het voortaan Done By Friday

Chris Goossens staat vanaf nu het Done By Friday-team bij als creative. “Het is voor ons een enorme luxe om een beroep te kunnen doen op de ervaring en kennis van Chris. Deze samenwerking biedt ons zoveel meer mogelijkheden en is de nieuwste stap in de optimalisatie en verdere uitbouw van ons creatief team,” zegt Kenny Timmermans, creative director en owner bij Done By Friday.
"Ik ben blij dat ik Done By Friday kan helpen om hun creatieve ambities mee waar te maken,” aldus Chris Goossens. Naast deze structurele samenwerking blijft Chris Goossens echter ook nog actief als freelance concept provider/art director, zowel onder eigen naam BOLDR als in teamverband met Robbie Cap onder de naam KOPSTOOT.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]