Enkele maanden geleden werd Gutzandglory global lead agency voor Beaphar. Nu zijn de eerste resultaten van deze samenwerking met Beaphar – een wereldwijd merk voor genees-, voedings- en verzorgingsproducten voor huisdieren – een feit. Na een uitgebreide strategische herpositionering en rebranding kan het merk nu ook met trots de nieuwe baseline ‘Because pets are family too’ illustreren met een reeks van drie brand visuals.
Deze campagnebeelden zullen gebruikt worden in meer dan 80 landen voor o.a. advertenties, POS-materiaal, beursstanden, B2B-communicatie. Deze eerste samenwerking – geïnspireerd door het familiegevoel – zal snel een vervolg krijgen met nieuwe creatie voor het merk op wereldwijd niveau.
Credits
Client: Beaphar
Client Contact: Thomas van Nielandt, Amy Hepworth, Alex Ward
Agency: Gutzandglory
Account Team: Barbara van Huis, Sarah Lanckman
Strategy: Peter Loiseaux
CD: Kris Lenaers
Creation: Ariane Floderer, Gilles André
Copywriter : Veerle Vandenbroucke
Design: Lim Sijmons
DTP: Catherine Van den Meersschaut
Photographer: Evert Thiry
Retoucher: Katty Houtmeyers

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]




