Enkele maanden geleden werd Gutzandglory global lead agency voor Beaphar. Nu zijn de eerste resultaten van deze samenwerking met Beaphar – een wereldwijd merk voor genees-, voedings- en verzorgingsproducten voor huisdieren – een feit. Na een uitgebreide strategische herpositionering en rebranding kan het merk nu ook met trots de nieuwe baseline ‘Because pets are family too’ illustreren met een reeks van drie brand visuals.
Deze campagnebeelden zullen gebruikt worden in meer dan 80 landen voor o.a. advertenties, POS-materiaal, beursstanden, B2B-communicatie. Deze eerste samenwerking – geïnspireerd door het familiegevoel – zal snel een vervolg krijgen met nieuwe creatie voor het merk op wereldwijd niveau.
Credits
Client: Beaphar
Client Contact: Thomas van Nielandt, Amy Hepworth, Alex Ward
Agency: Gutzandglory
Account Team: Barbara van Huis, Sarah Lanckman
Strategy: Peter Loiseaux
CD: Kris Lenaers
Creation: Ariane Floderer, Gilles André
Copywriter : Veerle Vandenbroucke
Design: Lim Sijmons
DTP: Catherine Van den Meersschaut
Photographer: Evert Thiry
Retoucher: Katty Houtmeyers
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]