Voor Urban Media is het allemaal Elemental

Urban Media speelt met de elementen in een grote buitenreclamecampagne om de langverwachte release van Disney's nieuwste film Elemental te vieren, van Disney en Pixar Studios.
Een van de toplocaties van de campagne is de nieuwe banner op de Generaal Jacqueslaan, een van de drukste verkeersaders van Brussel. Het indrukwekkende formaat van deze banner garandeert maximale zichtbaarheid, zodat de aanwezigheid van Elemental wordt opgemerkt door een divers publiek.
Daarnaast zorgen de Elevator Walls op het iconische station Antwerpen-Centraal voor een grote zichtbaarheid voor de reizigers en toeristen die het station dagelijks passeren. Ze vormen een mooi canvas om reizigers mee te nemen in de fantastische en betoverende wereld van Elemental. Elemental kwam uit op 21/6, tot grote vreugde van gezinnen, die de hele zomer de tijd zullen hebben om het exclusief in de bioscoop te ontdekken. De campagne loopt tot 9 juli en is een samenwerking tussen the Walt Disney Company, Publicis Groupe, Outsight, Urban Media en Clear Channel.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]