VRT Creative en Studio Brussel serveren StuBrew

4schools / Crea / News

De Warmste Week is officieel afgetrapt, en daar horen natuurlijk ook de verschillende acties bij die geld opbrengen voor het goede doel. Dus komen Eva De Roo en Dries Lenaerts, het ideale ochtendduo van Studio Brussel, naar je toe met hun eigen gloednieuwe koffiebusiness: StuBrew.

Eva & Dries zijn ochtendmensen die géén koffie drinken. Als ze dat luidop zeggen, worden ze aangestaard, beschimpt en uitgesloten. Om toenadering te zoeken tot de 70 procent Vlamingen die wél elke dag koffie drinken, bedachten VRT Creative en de redactie van Studio Brussel samen een nieuwe koffiebusiness: StuBrew.

Met een mobiele koffiebar trekken Eva & Dries door heel Vlaanderen. Elke dag gaan ze op pad in een andere provincie, waar ze radio maken, gasten ontvangen én de exclusieve StuBrew-koffiebekers verkopen, ten voordele van De Warmste Week. Wie ter plaatse een beker koopt, krijgt ook nog een gratis koffie van Eva & Dries.

De actie is een samenwerking tussen Studio Brussel, Kambukka en Nescafé en is ontstaan vanuit een creatief idee van VRT Creative. Alles is te volgen op -uiteraard- Studio Brussel, op alle social kanalen van de zender en via VRT MAX.

CREDITS

Client: VRT

Brand: Studio Brussel

Marketing: Tilde Vandebuerie, Hannah Bender

VRT Creative: Lieven Van Overbeke, Olaf Meuleman, Thomas Thysens, Johan Van Oeckel

Creatives: Eva Deroo, Dries Lenaerts, Sam De Bruyn, De Studio Brussel redactie

Graphic design: Eline Rodiers

Productie: Inge De Vogelaere, Stijn Van Belleghem, Bart De Keersmaecker