Waarom u (g)een Epica Award wint...

Met een campagne gecreëerd door het Amsterdamse bureau Cloudfactory herinnert Epica Awards eraan dat de cases voor de Epica Awards worden beoordeeld door journalisten en niet door creatieven. De Epica Awards zijn nu open voor inzendingen tot 8 oktober, zie Epica Awards. Met de tagline "No Bias. No Excuses", wijst de campagne erop dat bureaus geen bevooroordeelde juryleden of netwerkpolitiek de schuld kunnen geven als ze er bij Epica niet in slagen te winnen. Aangezien de Epica Awards worden beoordeeld door journalisten, niet door creatieven, is het indienen van geweldig werk de enige manier om te winnen. En om u aan te zetten cases in te sturen zijn er nu drie spotjes. De drie films zijn geproduceerd door Be Sweet Films en geregisseerd door Martín Nieto. In één filmpje klaagt een bekend uitziende Fransman dat een rivaliserend netwerk de jury domineerde. Een Italiaanse creatief zegt dat zijn printidee goud zou hebben gewonnen - als een rivaliserend bureau niet een soortgelijk idee had ingediend, alleen met een case study. En een creatieveling klaagt dat haar film meer kans zou maken als haar klant een NGO was en geen bank. Watch & enjoy!
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]