Walibi en Hungry Minds creëren magie voor de feestdagen

4schools / Crea / News

Terwijl de deuren van Ibilaw net gesloten zijn (met een nieuw bezoekersrecord ondanks het slechte weer), kondigt Walibi het nieuwe winterseizoen aan met een magische campagne, ontworpen door Hungry Minds.

De campagne wordt verspreid via print, tv, bioscoop, OLV, (D)OOH, radio en SoMe-content en neemt de vorm aan van een klein kerstverhaal. We maken kennis met de kleine Emma, die droomt van een mooie, grote kerstboom voor de feestdagen. Helaas groeit het kleine dennenappeltje dat ze in de zomer in haar tuin heeft geplant niet snel genoeg... Tenzij een ondeugende kangoeroe zijn duit in het zakje doet...

Deze derde editie van Walibi Winter vindt plaats van 6 december tot 4 januari. Bezoekers kunnen niet alleen genieten van de attracties, maar ook rondwandelen op een echte kerstmarkt, een schaatsvoorstelling bewonderen, sleeën, gracieus (of niet) glijden op een overdekte ijsbaan en smullen van tal van seizoensspecialiteiten. Dit alles in een sprookjesachtige omgeving, speciaal voor de gelegenheid verlicht en versierd.

Infos en tickets op walibi.be.

Teaser SoMe

TVC 30"

OOH

Spot radio

Credits

Client: Walibi Belgium
​Agency: Hungry Minds
Client contact: Guillaume Morghen
Account Manager: Florine Minsart
Account Director: Stéphane Henry
Creative Chief Officer: Damien Ronday
Creative Director: Geoffrey Hanot
Graphic Designer: Ilayda Yuksel
DTP: Caroline Blavier
Music & sound design: La Vita Studios Brussels
Production company: Disturb Studio
Producer: Emeline Fouya
Director: Julien Fouya
DOP: Pierre Pironet
VFX: David Nataf
​VFX 3D: 
David Martin
VFX Live: Movie FX
Grading: Alexis Muller
Photograph & retouching: François Chevalier ​
Media Agency: Dentsu