Fruitz, een datingapp die het datingleven eenvoudiger wil maken, gaat in zee met pr-bureau Walkie Talkie. Fruitz? Aan de hand van vier leuke fruiticoontjes kunnen gebruikers elkaar duidelijk maken naar wat ze precies op zoek zijn, of het nu een serieuze relatie is of een onenightstand. Hun doel? Een veilige omgeving creëren waar iedereen zichzelf kan zijn en geen tijd verliest met mensen die andere verwachtingen hebben.
Fruitz, overgenomen in 2022 door Bumble, is een van de bekendste datingapps onder Franse jongeren en maakt nu ook zijn opmars in België. Om hun boodschap kracht bij te zetten in België, lanceerde Fruitz deze week een out-of-home campagne in de straten van Brussel. Een inspirerende campagne die vooral vrouwen aanmoedigt om hun Fruitz journey te starten en op een eerlijke manier te daten, zonder taboes of vooroordelen.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]