Fruitz, een datingapp die het datingleven eenvoudiger wil maken, gaat in zee met pr-bureau Walkie Talkie. Fruitz? Aan de hand van vier leuke fruiticoontjes kunnen gebruikers elkaar duidelijk maken naar wat ze precies op zoek zijn, of het nu een serieuze relatie is of een onenightstand. Hun doel? Een veilige omgeving creëren waar iedereen zichzelf kan zijn en geen tijd verliest met mensen die andere verwachtingen hebben.
Fruitz, overgenomen in 2022 door Bumble, is een van de bekendste datingapps onder Franse jongeren en maakt nu ook zijn opmars in België. Om hun boodschap kracht bij te zetten in België, lanceerde Fruitz deze week een out-of-home campagne in de straten van Brussel. Een inspirerende campagne die vooral vrouwen aanmoedigt om hun Fruitz journey te starten en op een eerlijke manier te daten, zonder taboes of vooroordelen.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]