Walkie Talkie verwelkomt talent van eigen bodem

Het Gents pr- en communicatiebureau Walkie Talkie haalt twee nieuwe toppers aan boord: Maria-Sophia Cornelissen en Alicia Verlinden versterken het consumer pr-team na een succesvolle stage bij het agency.
Cornelissen heeft een master communicatiewetenschappen op zak, terwijl Verlinden een masterdiploma in meertalige communicatie binnenrijft. De aanstormende talenten zijn geen onbekenden voor Walkie Talkie: tijdens een succesvolle stage werd meteen duidelijk dat er een goede match was met het DNA van het bureau, zodat ze beiden een vaste plek binnen het 19-koppig team wisten te veroveren. Of hoe talent van eigen bodem tegelijkertijd ook van de bovenste plank kan komen, klinkt het. De twee werken op accounts zoals Kinepolis, Deliveroo, Grohe, FujiFilm, Storytel, Bel&Bo en SmartGames. "De aanwervingen passen in de full-servicestrategie van Walkie Talkie. Er is steeds meer vraag naar een pr-strategie waarbij consumer en corporate pr elkaar versterken. Een divers team van specialisten staat daarbij voorop. Dit duo bewees al met glans dat ze een onmisbaar teamingrediënt zijn," meent Valerie Bourgeois, medeoprichtster van Walkie Talkie.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]