Wave onthult Crelan in een nieuw jasje

Crelan pakt uit met haar nieuwe branding. De vertrouwde groene kleur blijft, maar het logo krijgt een eigentijdse touch. En een nieuw logo voor Crelan, dat betekent nieuwe shirts voor cyclocross team Crelan-Corendon. Als toegewijde sponsor van het team benadrukt Crelan haar betrokkenheid door het nieuwe shirt op spectaculaire wijze te onthullen, samen met internationaal sport, music en lifestyle marketing agency Wave.
Wave zorgde voor een onvergetelijke reveal, in de vorm van een flitsende videomontage. Een iconisch element uit de wereld van cyclocross lieten ze hierbij niet links liggen. Modder! In de video zien we Toon Vandebosch, Laurens Sweeck en Marion Norbert-Riberolle doen waar ze goed in zijn: zwoegen, zweten en vuil worden. En nog belangrijker, schitteren in hun nieuwe shirt op hun tweewielers.
Het nieuwe shirt maakte dit weekend zijn debuut op de Telenet Superprestige in Merksplas en de Franse Wereldbekermanche in Troyes en is vanaf nu de standaarduitrusting van Crelan-Corendon.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]