Crelan pakt uit met haar nieuwe branding. De vertrouwde groene kleur blijft, maar het logo krijgt een eigentijdse touch. En een nieuw logo voor Crelan, dat betekent nieuwe shirts voor cyclocross team Crelan-Corendon. Als toegewijde sponsor van het team benadrukt Crelan haar betrokkenheid door het nieuwe shirt op spectaculaire wijze te onthullen, samen met internationaal sport, music en lifestyle marketing agency Wave.
Wave zorgde voor een onvergetelijke reveal, in de vorm van een flitsende videomontage. Een iconisch element uit de wereld van cyclocross lieten ze hierbij niet links liggen. Modder! In de video zien we Toon Vandebosch, Laurens Sweeck en Marion Norbert-Riberolle doen waar ze goed in zijn: zwoegen, zweten en vuil worden. En nog belangrijker, schitteren in hun nieuwe shirt op hun tweewielers.
Het nieuwe shirt maakte dit weekend zijn debuut op de Telenet Superprestige in Merksplas en de Franse Wereldbekermanche in Troyes en is vanaf nu de standaarduitrusting van Crelan-Corendon.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]