We Are C speelt trendsetter voor Ixina

Op dinsdagavond 21 januari organiseerde We Are C voor zijn klant Ixina een ‘zwart-witte’ avond. Het concept was bedoeld om nieuwe kooktrends op een leuke manier onder de aandacht te brengen. Als inleiding van de avond kondigde Ixina aan dat 2020 het jaar van het wit, zwart en materialen wordt.
Op het menu? Een wit voorgerecht, een tweekleurig hoofdgerecht (in het wit en in het zwart natuurlijk) en een zwart dessert, gebracht op materialen als keramiek, hout en stenen. Ixinia maakte van de gelegenheid ook gebruik om zijn nieuwe logo en visuele identiteit te onthullen.
Tribe Agency bracht op zijn beurt meer dan 30 journalisten en influencers samen tijdens dit evenement, dat plaatsvond bij Foodio.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]