We Are Social en Leonardo DiCaprio heffen het glas

Op 9 juli mogen in Frankrijk de nachtclubs weer open. Om jongeren te sensibiliseren om het rustig aan te doen, lanceren Addict’Aide en het Franse bureau We Are Social alvast een bewustmakingscampagne op de sociale media. Met in de hoofdrol niemand minder dan Leonardo DiCaprio himself. Het bekende beeld uit The Wolf of Wall Street waarop de acteur het glas heft werd omgetoverd tot een GIF die overmatig alcoholgebruik ontmoedigt.
Credits
Agency : We Are Social
Directeur Général : Vincent Reynaud-Lacroze
Directeur de Création : Nicolas Duménil
Head of Art : Jean-François Ballé
Copywriter : Alexandre Veillon
Motion Designer : Manon Wargnier
Creative Technologist : Samih El Hadef
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]