Wealth baadt meteen in weelde

Op 24 februari lanceerden De Tijd | L'Echo succesvol de eerste editie van het Wealth Magazine. Een magazine dat zich exclusief richt naar lezers met een financieel vermogen van meerdere miljoenen. Een nummer met impact, aangezien 6 op de 10 van de rijkste Belgen De Tijd | L'Echo leest. Wealth gaat dieper in op wat deze ultrarijken bezighoudt op het gebied van beleggen,
Het Wealth-magazine duikt in de wereld van zijn vermogende doelgroep met toegespitste redactionele content. Hoe beheren de allerrijksten hun vermogen? Hoe geven ze betekenis aan hun rijkdom? Om ook een exclusief karakter aan dit magazine te geven, koos de redactie voor een exclusieve cover, een stijlvolle lay-out en een luxueuze papiersoort.
Op uitdrukkelijke vraag van adverteerders en lezers verschijnt in het najaar een tweede editie van dit unieke magazine.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]


