- 01/04/2022
09:30 - 12:00
E-commerce zit in de lift in België. De recente gezondheidscrisis heeft deze trend een impuls gegeven. Zoals vele maatschappelijke ontwikkelingen gaat dit gepaard met economische, sociale en milieueffecten, zowel positieve als negatieve.
In een webinar, op vrijdag 1 april van 9u30 tot 12u , zal de Federale Raad voor Duurzame Ontwikkeling trachten de gevolgen van de gezondheidscrisis voor de elektronische handel te objectiveren, maar ook mogelijke oplossingen voorstellen om de "last mile" - met andere woorden de laatste leveringsroute - duurzamer te maken, onder andere in de steden.
Het volledige programma vindt u op de website. Inschrijven kan via deze link.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]