In onze moderne maatschappij is vrije tijd geen overbodige luxe meer. We rennen van hot naar her, en vaak zijn extra taken er net dat tikkeltje te veel aan. WeTasker, een gloednieuw Belgisch platform, wil daar verandering in brengen. Door je taken simpelweg uit te besteden aan mensen die via WeTasker iets willen bijverdienen, bovenop hun hoofdberoep. WeTasker is een online community waar je snel alle taken, waar je zelf geen tijd voor hebt, waar je niet handig in bent of gewoon omdat je geen zin hebt, uit handen kan geven. Van huishoudelijke taken, klussen in en rond het huis, tot kleine taken zoals de hond uitlaten of je printer aansluiten. Anderzijds kan je er ook mee bijverdienen: via WeTasker kan je door het uitvoeren van taken tot 5.100 euro per jaar verdienen met een gunstig belastingtarief (10%), via de wet rond deeleconomie die vorig jaar is goedgekeurd.
WeTasker onderscheidt zich door te vertrekken vanuit de vraag van de consument, zeggen de initiatiefnemers. Wil je nu als particulier een klus laten uitvoeren, dan moet je eerst een heleboel telefoontjes en opzoekingen doen en dan gebeurt het vaak pas over een paar weken en tegen een hoge prijs. WeTasker is zo ontwikkeld dat de community de controle heeft over de klussen die ze willen uitbesteden of uitvoeren. De werking van het platform is simpel: je plaatst een taak online, kiest het bedrag dat je ervoor over hebt en stelt een tijdstip in. Je aanvraag verschijnt onmiddellijk op WeTasker; geïnteresseerde uitvoerders kunnen je rechtstreeks contacteren. De ‘taakplaatser’ beslist op basis van reviews en scores met wie hij/zij voor zijn/haar taak wil samenwerken.
Alle taken die via het platform uitgevoerd worden zijn verzekerd tegen lichamelijke en materiele schade. De betaling verloopt bovendien op een veilige en tijdige manier via het platform. Ondertussen is WeTasker erkend door de overheid als platform voor de deeleconomie. De bedenkers van WeTasker hopen alvast op een bruisende community waar mensen helpen en geholpen worden.
Hieronder vindt u alvast de spot, met de winnaar van de 'De Mol', Davey Van Rode, als gezicht achter de campagne. De video werd gemaakt door FWDmotion (Bert Bocanete) in samenwerking met Aikon Producties.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]