Voor Fiets! bedacht creatief collectief What’s in a name? een filmformat waarin Tom Boonen als merkambassadeur annex kopman met afdoende expertise optreedt. Fiets! is Belgisch marktleider in de verkoop van merkfietsen, fietskledij en accessoires. Het ontzorgen van klanten en bedrijven draagt men hoog in het vaandel. Als one-stop-shop met een erg ruim dienstenaanbod staat het fietsplezier dan ook centraal. De komende maanden zal Boonen in ‘Tommeke Test’ op zijn eigengereide manier tal van fietsen, e-bikes, diensten, kledij en accessoires uit het brede assortiment testen.
De lente aftrappen doet-ie met een gedreven e-biketest. /p>
CREDITS
Client: Fiets!
Contact: Andy Lievens
Agency: What’s in a name?
Concept - Script: Filip Vandewiele, Floris Van Opstal
Animation: Bruno Seys
Video Production: Jeremi Vanderstichele
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]