What’s in a name? promoot vrije tijd voor kinderen

Stad Gent is ambitieus en wil de kindvriendelijkste stad van Vlaanderen zijn. Hiervoor mocht What’s in a name? al het bijzonder goed onthaalde boek ‘Jong in Gent’ ontwerpen dat intussen aan een herdruk toe is. Deze keer promoot het freelance collectief het gigantische vrijetijdsaanbod op maat van de kleinsten: vier beestige mascottes brengen de activiteiten wisselend op een speelse manier in kaart.
Ollie de olifant geeft elke maand een zee van tips, Max de hond maakt reclame voor het vakantieaanbod, Koelio de koe houdt van buitenspelen en Sofia de uil vormt de eerste hulp bij regen. De creatieve studio illustreerde eveneens de header van de kindvriendelijke site: www.stad.gent/kinderen. Het dierenverhaal wordt nog vervolgd met geanimeerde video’s.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]