Stad Gent is ambitieus en wil de kindvriendelijkste stad van Vlaanderen zijn. Hiervoor mocht What’s in a name? al het bijzonder goed onthaalde boek ‘Jong in Gent’ ontwerpen dat intussen aan een herdruk toe is. Deze keer promoot het freelance collectief het gigantische vrijetijdsaanbod op maat van de kleinsten: vier beestige mascottes brengen de activiteiten wisselend op een speelse manier in kaart.
Ollie de olifant geeft elke maand een zee van tips, Max de hond maakt reclame voor het vakantieaanbod, Koelio de koe houdt van buitenspelen en Sofia de uil vormt de eerste hulp bij regen. De creatieve studio illustreerde eveneens de header van de kindvriendelijke site: www.stad.gent/kinderen. Het dierenverhaal wordt nog vervolgd met geanimeerde video’s.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]