What's new, Doctor G.?

« Beter voorkomen dan genezen », dit oude gezegde houdt vandaag nog even veel steek als vroeger, zo niet nog meer. Want vandaag willen allemaal zo oud mogelijk worden, en dat liefst in uitstekende gezondheid. De consument heeft dus nood aan een krachtige boodschap rond gezondheid en preventie. Maar hoe doe je dat? PUB bouwde er een hele reeks rond, te vinden in PUB01 van deze jaargang.
In een eerste artikel leggen we enkele medische en gezondheidstijdschriften voor het grote publiek onder de loep. Lees dit hier!
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]