Iedereen die ongeduldig op de levering van z’n gloednieuwe wagen zit te wachten, wordt aangesproken door de autoverzekeringscampagne van Federale Verzekering. Want uw nieuwe investering veiligstellen, doet u best met hun omniumverzekering. Communicatiebureau Serviceplan vertrok vanuit de insteek dat voertuigen vandaag steeds veiliger worden: automatische remsystemen, dode hoek veiligheidssystemen en steeds slimmere airbags zijn maar enkele voorbeelden van hoe uw auto u beschermt. Maar wie beschermt uw auto? Posters, advertenties, banners en radiospots geven een antwoord op deze vraag met absurde maatregelen die sommige nieuwe eigenaren treffen om hun wagen te beschermen.
Credits
Client: Federale Assurance-Verzekering
Contacts: Eliane Jacobs, Kris Van Den Steen
ECD’s: Naïm Baddich, Merel Van den Broeck
Art Directors: Marc Thomasset, Ario Akhlaghi
Copywriters: Nathalie Strybos, Léo Destatte
Account Director: Pierre-Antoine Van Wijmeersch
Strategic planner: Jan Govaert
Radio production: Sonicville
Photography & Retouching: The Pickles
Graphic Designers: Stéphane Melnik, Benjamin Gaspart
Assets
Radio, print
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]