Wie heb ik aan de lijn?

Marketingteams en bureaus hadden minder dan een jaar de tijd om alles voor te bereiden: de identifiteit hertekenen, de positionering bepalen, zich nieuwe waarden aanmeten, een lanceringscampagne uitwerken, de interfaces en het papierwerk aanpassen,... En dat alles strikt vertrouwelijk om het nieuwe merk zo explosief mogelijk te kunnen aankondigen. Opdracht volbracht: wie zegt nog Belgacom in plaats van Proximus?
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]