Wim Decraene van Accenture naar Frucon

Na 20 jaar bedrijven te helpen geholpen bij hun digitale transformatie, bij Accenture Digital, met name, stapt Wim Decraene over naar Frucon, waar hij CEO wordt. Frucon creëert en beheert officiële onlinewinkels voor merken als Samsonite, Godiva en KitchenAid. Frucon kiest daarbij voor 'high quality eCommerce'. Frucon is een Belgisch bedrijf, maar doet zaken op Europees en wereldwijd niveau. Op die manier speelt ons land ook een rol in het internationale online winkelen, waar de dominantie vanuit de VS, Nederland en Duitsland vaker in het oog springt.
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]