Winkelt Aldi niet langer bij The Back Room?

De marketingactiviteiten en -organisatie van Aldi België en Luxemburg evolueren en groeien. Meer en meer projecten staan op de agenda en de gebruiken communicatiekanalen worden steeds complexer. Sinds meer dan tien jaar werkt Aldi met The Back Room, deel van McCann Worldgroup, als creatief bureau. Het moment is gekomen om een nieuwe selectieprocedure op te zetten en te beoordelen wie het beste bureau is voor de vernieuwde behoeften, blijkt nu. De scope bevat zowel de creatieve campagnes als het digitale luik. PitchPoint zal Aldi in deze selectieprocedure begeleiden. Voor de folder blijft Aldi bij BOA.
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]