De marketingactiviteiten en -organisatie van Aldi België en Luxemburg evolueren en groeien. Meer en meer projecten staan op de agenda en de gebruiken communicatiekanalen worden steeds complexer. Sinds meer dan tien jaar werkt Aldi met The Back Room, deel van McCann Worldgroup, als creatief bureau. Het moment is gekomen om een nieuwe selectieprocedure op te zetten en te beoordelen wie het beste bureau is voor de vernieuwde behoeften, blijkt nu. De scope bevat zowel de creatieve campagnes als het digitale luik. PitchPoint zal Aldi in deze selectieprocedure begeleiden. Voor de folder blijft Aldi bij BOA.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]