De marketingactiviteiten en -organisatie van Aldi België en Luxemburg evolueren en groeien. Meer en meer projecten staan op de agenda en de gebruiken communicatiekanalen worden steeds complexer. Sinds meer dan tien jaar werkt Aldi met The Back Room, deel van McCann Worldgroup, als creatief bureau. Het moment is gekomen om een nieuwe selectieprocedure op te zetten en te beoordelen wie het beste bureau is voor de vernieuwde behoeften, blijkt nu. De scope bevat zowel de creatieve campagnes als het digitale luik. PitchPoint zal Aldi in deze selectieprocedure begeleiden. Voor de folder blijft Aldi bij BOA.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]