Diane Tremouroux (Semetis) en Jurgen Shehu (Publicis Groupe) winnen YMCE 2025 Edition Data Driven

De winnaars van de YMCE 2025 Edition Data Driven zijn bekend: Diane Tremouroux (Semetis) en Jurgen Shehu (Publicis Groupe).
De prijsuitreiking van de Young Media & Channel Experts-wedstrijd vond plaats op 18 november in TheMerode (Brussel). Het publiek applaudisseerde voor de moed van de 14 ‘high potentials’ die waren afgevaardigd door Wavemaker, Space, Semetis, Publicis Groupe, Phd Media, Mindshare, Hybrid Agency en Havas, en die zich op 13 november in de kantoren van RMB hadden ingeschreven voor deze wedstrijd.
Daar hadden de jonge professionals in teams van twee de hele dag gewerkt aan een briefing van Jelle Willaert, Paid Media Expert bij ING. De briefing had betrekking op een lanceringscampagne voor begin 2026, met verschillende gekwantificeerde doelstellingen op het gebied van de groei van ING-rekeningen bij drie belangrijke doelgroepen: jongeren, startende ondernemers en expats. Daria Andrienko, Paid Media Expert, en Stéphanie Radochitzki, Head of Media, Marketing Intelligence & Creative Studio bij ING, waren aanwezig om specifieke vragen te beantwoorden en de briefing aan te vullen met concrete informatie over de beschikbare gegevens en mediapartnerschappen.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]





