JCDecaux breidt zijn ‘digital out-of-home’ aanbod uit met de reclame-exploitatie van Woluwe Shopping Center en Shopping Gent Zuid. Woluwe Shopping Center speelt al meer dan 50 jaar een sleutelrol in de Brusselse retailmarkt. In de herfst van dit jaar zal JCDecaux 8 digitale schermen installeren op de meest strategische locaties om alle bezoekers te bereiken. Het aanbod wordt volledig geïntegreerd in de architectuur van de site om optimale zichtbaarheid te garanderen. JCDecaux Malls versterkt ook zijn aanbod in Gent, met 2 schermen in het winkelcentrum Gent Zuid. Ideaal gelegen in het hartje van Gent, op het Wilson Plein, wordt Shopping Gent Zuid beschouwd als de ware hoeksteen van deze bruisende stadswijk. Verschillende bus- en tramlijnen bedienen de plaats vanuit de hele stad.
Deze schermen deel uitmaken van het nationale aanbod van JCDecaux Malls, maar kunnen ook apart worden geboekt. Julien Staelen, Development Director JCDecaux Malls & Retail, legt uit: "We zijn bijzonder trots dat we deze 2 winkelcentra aan ons reclameaanbod kunnen toevoegen en we danken de teams van Woluwe Shopping Center en Shopping Gent Zuid voor het vertrouwen dat ze in ons hebben gesteld. We zijn er ook erg trots op ons groeiend aanbod. Met meer dan 200 schermen zijn we nu een belangrijke speler aan het worden op vlak van communicatie in de directe omgeving van verkooppunten! »
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]