Wouter Vandenbogaerde (Lab63) op NextGen Summit 2025: "From selling hours to selling solutions"

Na Didier Ongena (Microsoft), Martin Danet (Olyzon), Tobias Lööf (SeenThis) en Nicola Nauwynck (Numble), daagt opnieuw een spreker van het NextGen Summit 2025 ons uit om onze modellen grondig te herdenken: Wouter Vandenbogaerde, founder & managing director van Lab63.
In een vooraf opgenomen video analyseert hij de impact van AI op de economie van het werken in bureaus. Dankzij de snelheid die artificiële intelligentie mogelijk maakt, worden taken die vroeger uren of zelfs dagen in beslag namen, nu in enkele minuten uitgevoerd.
Een directe consequentie: het oude model van uurbilling “simply breaks down”. Bureaus moeten volgens hem overstappen naar een logica van factureren op basis van waarde — of dat nu gaat om merkengroei, het genereren van gekwalificeerde leads of meetbare commerciële resultaten.
“De toekomst is niet het verkopen van uren, maar het verkopen van oplossingen,” besluit hij, met een oproep aan professionals om hun aanbod af te stemmen op de echte impact voor hun klanten.
Het NextGen Summit vindt plaats op 1 oktober 2025 in Quartier Papier (Zaventem), met de steun van PUB als mediapartner.

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]






