Wunderman en MediaMarkt bekijken het WK thuis

Crea / News

MediaMarkt - Thuisvoordeel - Russische MonstertruckHet WK voetbal staat voor de deur. Hoewel heel wat supporters hemel en aarde bewegen om nog een ticket naar Rusland te bemachtigen, blijft MediaMarkt liever thuis. "Want wie regelmatig door het internet scrolt, is ongetwijfeld al op ietwat vreemde Russische toestanden gebotst," vindt men daar. "Bovendien mis je echt niets van de match als je ‘m volgt op je tv-scherm en met je smartphone, tablet of laptop in de buurt."

Daarom pakken MediaMarkt en Wunderman Antwerp uit met het ‘Thuisvoordeel’. Dat zijn uitzonderlijke promo’s op tv’s, smartphones, tablets en laptops. Een ander voordeel is dat je de match op meerdere schermen kan volgen in de beste kwaliteit… én op je pantoffels. Deze werden dan ook verwerkt in het logo en op de MediaMarkt parkings uitgedeeld aan de klanten. Om de campagne aan te kondigen, werden enkele tv-spots, radiospots en een opvallende outdoor bedacht. Die tonen je allerlei Russische rarigheden en overtuigen je dus om gewoon thuis voor onze Rode Duivels te supporteren. Daarnaast werden er nog vijf billboards ontwikkeld die voor en na elke match het supportershart van MediaMarkt in de verf zetten.
5’TVC





25’TVC



CREDITS
Client: MediaMarkt
Contacts: Yannick de Bièvre, Davy Claeys
Agency: Wunderman Antwerp
CD: Sam De Volder
Creation: Tijs Dejonckheere
Creation: Wout Geysen
Copy: Jan Denys
Copy: Jérôme Van Den Broeck
Account: Ena Stevens
Production : Annelies Deneckere
Film Production Company : The Breakfast Club
Director: Benny Vandendriessche
Editor: Tim Ruts
Sound: Menno Van Riet