YMCE Data Driven: de finalisten

Het luik 'Data Driven' van de YMCE-prijs voor jonge professionals van mediabureaus en gespecialiseerde bureaus, georganiseerd door de UMA met de steun van Var, IP, Roularta Media Group en Welcome Media, is bedoeld voor jonge data-analisten en digitale kanalen-deskundigen. 16 kandidaten uit 12 verschillende bureaus waagden hun kans tijdens een competitiedag ten kantore van Roularta Media Group in Zellik. En die kandidaten waren Lien Migom (Publicis Media), Alexander Lazarev (HybridAgency), Zaki Lahbib (Mediabrands), François Delmeire (Wavemaker), Simon Vagenhende (Wavemaker), Vincent Mathys (blue2purple), James Geurs (phd), Samuel De Koning (HybridAgency), Colienne Cornet (Dentsu Aegis Network), Juliette Brecx (Mediacom), Manon Goessens (Zigt), Georgia Temperman (Dentsu Aegis Network), Anthony Robert (Robert&Marien), Adeline Genard (Space), Fatima Saralapova, Famke Van Mol (Blue449).
- Juliette Brecx (Mediacom) & James Geurs (Phd Media)
- Colienne Cornet (Dentsu Aegis Network) & François Delmeire (Wavemaker)
- Manon Goessens (Zigt) & Vincent Mathys (blue2purple)
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]