Het luik 'Data Driven' van de YMCE-prijs voor jonge professionals van mediabureaus en gespecialiseerde bureaus, georganiseerd door de UMA met de steun van Var, IP, Roularta Media Group en Welcome Media, is bedoeld voor jonge data-analisten en digitale kanalen-deskundigen. 16 kandidaten uit 12 verschillende bureaus waagden hun kans tijdens een competitiedag ten kantore van Roularta Media Group in Zellik. En die kandidaten waren Lien Migom (Publicis Media), Alexander Lazarev (HybridAgency), Zaki Lahbib (Mediabrands), François Delmeire (Wavemaker), Simon Vagenhende (Wavemaker), Vincent Mathys (blue2purple), James Geurs (phd), Samuel De Koning (HybridAgency), Colienne Cornet (Dentsu Aegis Network), Juliette Brecx (Mediacom), Manon Goessens (Zigt), Georgia Temperman (Dentsu Aegis Network), Anthony Robert (Robert&Marien), Adeline Genard (Space), Fatima Saralapova, Famke Van Mol (Blue449).
- Juliette Brecx (Mediacom) & James Geurs (Phd Media)
- Colienne Cornet (Dentsu Aegis Network) & François Delmeire (Wavemaker)
- Manon Goessens (Zigt) & Vincent Mathys (blue2purple)
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]