Yondr en Proximus geven Pukkelpop virtuele pendant op Roblox

Yondr is een samenwerking aangegaan met Proximus en Pukkelpop, het iconische muziekfestival, om een digitale tweeling van het festival te creëren op het online gameplatform Roblox. Dit is niet zomaar een virtueel festival; het is een meeslepende, interactieve en ludieke wereld die de energie, de muzikaliteit en de geest van Pukkelpop weergeeft, waar je ook bent.
Deze Roblox-versie van Pukkelpop is gevuld met bekende elementen zoals podia, de typische vlaggen en een backstage-zone. Maar men heeft ook eigen unieke accenten toegevoegd, zoals leuke minigames en unieke fauna en flora. Je kunt met je eigen virtuele avatars over het festivalterrein zwerven en verschillende leuke uitdagingen aangaan. Proximus, Pukkelpop en team Yondr hebben ook samengewerkt met partnermerken zoals OnePlus, Foodmaker en Van Reusel. Elk merk geeft een unieke smaak aan de virtuele wereld en verbetert de algehele ervaring.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]