De Golden Drum Awards, de jaarlijkse creatieve prijzen uit Slovenië, streeft ernaar om een festival te zijn met impact op de sector. Dat wil het onder meer doen met de Young Drummers Competition, een wedstrijd die jonge creatieven onder de 30 jaar de kans geeft om de aandacht van professionals te trekken en zo door te breken in de sector. De opdracht dit jaar luidt als volgt: bedenk een creatieve poster die uitnodigt om hartstochtelijk verliefd te worden op Slovenië. Of zoals het bekende statement zegt: you can’t spell Slovenia without love.
De wedstrijd is open voor creatieven van over de hele wereld jonger dan 30. Alle info op de website.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]