Laura Sierra Alvarez (Space) en Diego Llera (Hybrid Agency), dat is het winnende team van de Young Media & Channel Experts Data Driven Awards 2018. Die award werd op 27 november uitgereikt tijdens de UMA Day 2018 van organisator UMA (United Media Agencies). “De uitstekend onderbouwde aanbeveling van dat gelegenheidsduo doorliep de ‘funnel’ van de ‘targeted prospects’ tot aan de ‘lead conversions’ in systematische stappen waarbij de investeringen in de touchpoints telkens werden aangepast aan de evolutie van de resultaten,” zo luidt het verdict van de jury. “Hun ‘multichannel’ strategie benaderde de prospecten door gebruik te maken van ‘lookalikes’ op basis van de e-mailbestanden van T-Roc kopers. Als kers op de taart presenteerden ze een analyse van de trajecten van de website van Volkswagen met enkele suggesties voor optimalisering.”
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]