Young Media & Channel Experts 2018

Laura Sierra Alvarez (Space) en Diego Llera (Hybrid Agency), dat is het winnende team van de Young Media & Channel Experts Data Driven Awards 2018. Die award werd op 27 november uitgereikt tijdens de UMA Day 2018 van organisator UMA (United Media Agencies). “De uitstekend onderbouwde aanbeveling van dat gelegenheidsduo doorliep de ‘funnel’ van de ‘targeted prospects’ tot aan de ‘lead conversions’ in systematische stappen waarbij de investeringen in de touchpoints telkens werden aangepast aan de evolutie van de resultaten,” zo luidt het verdict van de jury. “Hun ‘multichannel’ strategie benaderde de prospecten door gebruik te maken van ‘lookalikes’ op basis van de e-mailbestanden van T-Roc kopers. Als kers op de taart presenteerden ze een analyse van de trajecten van de website van Volkswagen met enkele suggesties voor optimalisering.”
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]