Voor het eerst maakt Yves Saint Laurent Beauté reclame voor haar nieuwe mascaralijn, The Shock, en haar nieuwe parfum, Black Opium Floral Shock, in één. De spot, die de teasende naam « Get A Shock » kreeg, brengt de frisheid van Yves Saint Laurents parfum en de volumeshock van haar nieuwe mascara bij elkaar. Centraal staat opnieuw model Edie Campbell, net als in de vorige episodes van de Black Opium serie. De spot werd geregisseerd door Nicolas Davenel, bekend om zijn rauwe esthetiek. « Davenals werk heeft ons geïnspireerd, » klinkt het bij Jasmine Loignon, creative director bij BETC Luxe. « Als opkomend regisseur met een paar muziekvideo’s onder zijn naam leek hij ons de juiste balans tussen jeugd, risico en scherpte die we zochten. » De soundtrack van de film is dan weer van de hand van het Britse muziekduo Javelin, één van de favorieten van het indie muziektijdschrift Pitchfork.
« Get A Shock » is sinds 15 januari online zichtbaar, ook op de sociale media. Voor Snapchat werd er zelfs een speciale activatie gemaakt. Davenel ontwikkelde voor de nieuwe spot verder ook een fotoreeks.
https://www.youtube.com/watch?v=QEifX6ud_hk
Credits:
Title: Get A Shock
Product: Black Opium Floral Shock
Brand: Yves Saint Laurent Beauté
Advertiser: L’Oréal Luxe
Agencies: BETC Luxe & BETC Pop
Creative Director: Jasmine Loignon
Creative Team: Clara Lafuente, Nicolas Prado
Director: Nicolas Davenel
Production Company: Iconoclast
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]