Zalando en Mortierbrigade lanceren ‘Look for Looks’ op Les Ardentes

Les Ardentes (11-14 juli) in Luik is hét festival om de beste urban looks te spotten. "Had ik die outfit maar" gaat er door menig hoofd en daarom hebben Zalando en Mortierbrigade de perfecte oplossing bedacht: een grote fashion zoektocht “Look For Looks”, waarbij je zelf street style must-haves kunt winnen.
Samen met vier talenten - Trish Beghin (styliste), Jacques Basoka (DJ), Carl Cash Knight (kunstenaar) en Angetwins (danseressen) - stellen ze elk een unieke streetstyle-look voor. Het doel? Mensen op het festivalterrein van Les Ardentes in deze outfits laten rondlopen. Festivalgangers die de looks spotten, maken kans om de outfits zelf te winnen. Op deze manier kunnen ze niet alleen van de stijl genieten, maar hem ook zelf dragen.
Zalando en Mortierbrigade creëerden samen met de 62MILES-partner en event agency MeetMarcel een booth op het festival. Deze booth fungeert als een outfitgalerij waar de gecureerde outfits worden tentoongesteld en digitale schermen de looks presenteren. Bovendien biedt de booth een chillruimte waar festivalgangers even kunnen ontspannen tijdens hun zoektocht naar de looks.
Niet alleen festivalgangers zijn op zoek naar looks. Zalando scout ook de beste outfits op het terrein. Deze worden gefotografeerd en op de website van Zalando geplaatst, waar vergelijkbare items worden aangeboden. Op deze manier blijven ze mensen inspireren.
De campagne richt zich op jonge modeliefhebbers die mode gebruiken als een vorm van zelfexpressie en veel aandacht besteden aan hun festivaloutfits. Het doel is om Gen Z te inspireren met Zalando's streetwear assortiment tijdens Les Ardentes.
De foto's voor de campagne zijn gemaakt door Oriane Verstraeten en de video is verzorgd door Studio Alfons, met Initials LA als productieagency. Deze uitingen komen tot leven in OOH, DOOH, socials en OLV.
Credits:
Client: Zalando
Marketing Lead Belgium: Thomas Missault
Marketing Manager Belgium: Tiphaine Grisel
Art Direction: Julie Maillard, Yuki Kappes
Styling: Abbey Looker
Retail: Genevieve Cadieux, Laurens Vanderschueren
Agency: mortierbrigade
Partner & CEO: Jens Mortier
Partner & Executive Creative Director: Joost Berends
Partner & Brand Design Director: Philippe De Ceuster
Partner & Strategic Director: Vincent d’Halluin
Creatives: Kato Vochten & Febe Ampe
Copywriter FR: Zoé De Priester
Client Services Director: Catherine Hamers
Production Director: Charlotte Coddens Strategy: Maaike De Wae
Media & Connection planner: Chenling Zhang Account Manager: Lise Vanaverbeke Account Executive: Evy De Koninck Producer: Pauline Walgraeve
PR Manager: Emma Robberechts
Social Lead: Lisa Smets
Design: Kaat Schreurs
Cross Media Designer/DTP: Vito Latorrata Motion Design: Jelle Stroo
Event agency: MeetMarcel
Director: Annelies Tubex
Executive producer: Marie-Laurence Opsommer Art Department: Vienna Vermeulen
Rendering: Joachim Werthen
Production Company: ILA STUDIO Director: Studio Alfons Meyer Executive Producer: Lise Everaert Producer: Arzu Cetinkaya
DOP: Sander Vandenbroucke Photography: Oriane Verstraeten Editor: Studio Alfons Meyer + Les Mecs Post-production: Les Mecs
Grading: Studio Alfons Meyer
Online: Les Mecs
Music: Buffalo Tide
Casting: via Zalando / UPR
Styling assistant: Vincent Van Laeken Art Department: Karina Soors
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]