Zalando experimenteert met geolocalisatie in België

Wie zoekt die vindt, moet Zalando gedacht hebben. De webwinkel start in Brussel, Gent en Antwerpen - in samenwerking met de Belgische start-up Parcify - met een bijzonder proefproject, waarbij deelnemers hun pakje eender waar kunnen laten leveren. Of dat nu in de supermarkt is of op hun favorietje terrasje is.
Klanten die willen deelnemen aan het project zullen gevraagd worden de applicatie van Parcify te downloaden, waarop ze kunnen kiezen op welk adres en welk tijdstip ze het pakketje willen ontvangen. Bovendien kunnen ze die gegevens later nog altijd aanpassen, zelfs kort van tevoren. Gedaan dus met thuis wachten. Hoe? De leverancier zal de klant kunnen vinden dankzij geolocalisatie op zijn smartphone...
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]