Maison Moderne bracht een nieuwe titel op de Luxemburgse markt. DADADA combineert kunst en economie en zal, heel toepasselijk, voor het eerst verschijnen naar aanleiding van de Luxembourg Art Week 2016.
Het team van hoofdredactrice Céline Coubray speelt in op de groeiende belangstelling voor kunst in het groothertogdom - aangewakkerd door onder meer het succes van het museum voor moderne kunst Mudam.

Het tijdschrift zal ook een jaarboek uitgeven. Dat krijgt de naam DADADARAMA,met vier categorieën: Initiatives,
Lieux & Institutions, Personnes en tot slot Services.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]



