Zeskoppig team neemt dagelijkse leiding TBWA over

TBWA zet zich klaar voor de toekomst. 'The Disruption® Company' gelooft in de kracht van creativiteit en de manier waarop die groei kan creëren voor haar klanten, via productinnovatie, user experiences en impactvolle communicatie, zo luidt het. Om dit recept met frisheid en innovatie ook in de toekomst even succesvol te blijven brengen, herschikt en verstevigt TBWA haar management. Na 20 jaar leidinggeven over TBWA zullen Bert Denis, Jan Macken en Kris Govaerts hun energie en expertise gebruiken voor de verdere uitbouw van de TBWA Group. Daarnaast blijven ze hun raadgevende functie naar klanten opnemen.
De dagelijkse leiding van TBWA wordt overgedragen aan een zeskoppig management. Elk van hen zijn leerlingen van de TBWA-school die mee hebben gebouwd aan het succes van het bureau. Op deze manier moeten zij continuïteit garanderen maar ook extra inzetten op innovatie en verandering. "De week dat Sylvie, Bert, Jan en ikzelf exact 20 jaar aan het roer staan van TBWA (en later ook de TBWA Group), leek ons het juiste moment om het vernieuwde management van TBWA aan te kondigen," licht Kris Govaerts toe. "Om het in TBWA-termen te zeggen, geen grote Disruption, maar wel een verder bouwen op wat we al zo veel jaren doen. Met straffe mensen die dit al heel veel jaren samen met ons gedaan hebben. Bert, Jan en ik schuiven nog meer door naar het groepsniveau; nog niet klaar met dit vak en nog te veel ambitie om te blijven groeien."
En wie zijn de zes? Stéphanie Vercruysse en Nicolas De Bauw worden co-CEO van TBWA. Zij zullen samen de eindverantwoordelijkheid nemen over het bedrijf en hun complementariteit gebruiken om het agentschap naar de toekomst te leiden. Sylvie Dewaele wordt CSO (Chief Strategic Officer) en zal het strategisch departement leiden. Zij zal laten zien dat écht impactvolle merkervaring ontstaat op de kruising van business, marketing, consumer experience, media en reputatie. Jeroen Bostoen en voormalig strategisch directeur Kristof Janssens worden co-CCO (Chief Creative Officer) en gaan samen instaan voor creativiteit in de breedste zin van het woord. Creativiteit die merken bouwt waar consumenten écht verliefd op zijn. Via sterke en duurzame merkplatformen die tot leven komen in tal van nieuwe vormen en expressies. Max Fauconnier wordt Chief Commercial Officer en verantwoordelijk voor de groei en uitbouw van de relaties en business bij zowel bestaande als bij nieuwe klanten en sectoren. Kris Govaerts besluit: “Na 20 jaar dagelijkse leiding van TBWA is het tijd om de fakkel door te geven aan de volgende generatie. Jan, Bert en ik gaan ons focussen op de verdere groei van de TBWA Group en het nieuwe management voluit steunen in hun nieuwe rol. TBWA kan niet in betere handen zijn.”
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]