Zespri kiest Stellar Lab voor influencercampagne "Better Breakfast Better you"!

4schools / Budgets / News

Samen met HeadOffice heeft Stellar Lab een influencercampagne voor kiwibedrijf Zespri opgestart. Het doel van de campagne is om Belgen bewust te maken van het belang van een evenwichtig ontbijt en lichaamsbeweging om de dag goed te beginnen. Volgens een enquête die Zespri in 2021 en 2023 uitvoerde, wil bijna de helft van de Belgen gezond ontbijten. Het probleem is dat ze vaak niet weten hoe of waar te beginnen. De resultaten van de enquête tonen ook aan dat Belgen steeds meer belang hechten aan hun welzijn en levensstijl en daar kan Zespri hen een handje bij helpen.

Omdat het ontbijt de belangrijkste maaltijd van de dag is, promoot Zespri het belang om de dag zo goed mogelijk te beginnen. In het kader van de campagne heeft Stellar Lab samengewerkt met tien influencers op Instagram om het publiek te inspireren tot gezondere ontbijtgewoonten en het regelmatig opnemen van lichaamsbeweging in hun dagelijks routine.

De influencers zijn op een missie om hun volgers te inspireren door creatieve ontbijtideeën te delen en Zespri kiwi's in de kijker te zetten als een essentieel ingrediënt voor voedzame maaltijden. Er werd een evenement georganiseerd waar influencers samenkwamen voor een presentatie door dokter Servaas over de voordelen van een gezond ontbijt en voor kook- en yogaworkshops. "Werken aan deze campagne, gericht op het promoten van een evenwichtig ontbijt en sportieve activiteit, is een mooie kans," zegt Justine Quenon, account manager voor het project. "Samen met ons team van influencers kijken we ernaar uit om de welzijnsboodschap te verspreiden en van Zespri kiwi's een essentieel onderdeel van een gezonde levensstijl te maken. Met de campagne zijn we vastbesloten om voor positieve verandering te zorgen bij de Belgen."