Zeven nieuwe kanjers voor Gutzandglory

Om de groei van het bureau op te vangen, versterkten recent niet minder dan zeven nieuwe teamleden Gutzandglory. De creatie werd versterkt met de komst van Marleen Galle. Zij werkt nu als art director in team met copy Tom De Vliegher. Ze maakte eerder het mooie weer bij o.a. McCann, Publicis, Y&R, JWT en BBDO.
Ariane Floderer & Gilles André vormen samen het nieuwe Franstalig creatieve team. Ariane Floderere is art director en deed ervaring op bij TBWA en DDB. Gilles André werkte als copywriter voor Publicis en MostWanted.
Veerle Vandenbroucke landt na een stevige carrière bij o.m. Duval Guillaume, LDV United, Happiness Brussels en Boondoggle in de Miata-poolcar als copywriter.
Na haar stage via de Belgian Advertising School aarzelde het bureau niet lang om jonge wolvin Justine Wittoek vast aan te werven als account executive voor specifiek Smeg, Profile Tyrecenter en Zespri.
Laurens Maes werkte voordien als pas afgestudeerd master Grafisch Ontwerp voor Laundry Day en sprong verder naar het Stapelplein. Laurens Maes werkt als graphic designer met een specialisatie in motion graphics.
Tot slot haalde het bureau ook Ronny Verstraete binnen als financial director. Met meer dan 40 jaar ervaring als financieel expert binnen de WPP Group is hij een van de weinigen die de volledige transitie van Ted Bates in ’77 naar LDV United vandaag heeft meegemaakt en nog kan navertellen.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]