Zijn jongeren sportmoe?

Een adolescent op twee wil stoppen met sport, volgens de Canadese stichting FitSpirit. En dus kwam men er op de proppen met een campagne om jongeren te mobiliseren - letterlijk en figuurlijk. De televisiepot hieronder laat bijvoorbeeld een wereld zien die typisch is voor meisjes tussen 12 en 17 jaar. Leuke dingen doen is daarin perfect te combineren met een gezond en fit leven. Goed gevonden van het Canadese bureau Sid Lee Montreal...
Nog meer video's van de week ontdekken? Doe dat bij onze partners van AdForum.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]


