Zijn pitspoezen passé?


Mercedes-Benz werkt aan tal van technologieën om auto's, maar ook fabrieken, stedelijke concepten en slimme autodeelmodellen klaar te stomen voor de toekomst. Deze kennis wensen ze in de toekomst meer en meer te delen met de consument. Het ontwikkelingscentrum van Mercedes-Benz in Silicon Valley is volop aan het experimenteren met artificiële intelligentieen de kansen die het biedt om autonoom rijden en bionische wagens mogelijk te maken in combinatie met elektromobiliteit. Met de “Dream the Future Experience” wil Mercedes-Benz de bezoekers van het Autosalon alvast op een unieke, exclusieve manier onderdompelen in hun toekomstvisie aan de hand van een visuele en auditieve HD beleving.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]