Zijn pitspoezen passé?


Mercedes-Benz werkt aan tal van technologieën om auto's, maar ook fabrieken, stedelijke concepten en slimme autodeelmodellen klaar te stomen voor de toekomst. Deze kennis wensen ze in de toekomst meer en meer te delen met de consument. Het ontwikkelingscentrum van Mercedes-Benz in Silicon Valley is volop aan het experimenteren met artificiële intelligentieen de kansen die het biedt om autonoom rijden en bionische wagens mogelijk te maken in combinatie met elektromobiliteit. Met de “Dream the Future Experience” wil Mercedes-Benz de bezoekers van het Autosalon alvast op een unieke, exclusieve manier onderdompelen in hun toekomstvisie aan de hand van een visuele en auditieve HD beleving.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]