Zijn pitspoezen passé?

Uit onderzoek van Mercedes-Benz (in samenwerking met iVOX) blijkt dat meer dan de helft van de Belgische vrouwen (55%) en jongeren tot 34 jaar (61%) nog nooit een bezoek brachten aan het Autosalon. Van de vrouwen die het event in het verleden wél bezochten, geeft maar liefst 48,5% aan dat ze dit deden omdat hun partner hen meevroeg of omdat ze een gratis ticket hadden(50%). Met de recente focus op het sportieve compact-car gamma (gekoppeld aan de gedurfde Grow Up campagne) én She's Mercedes, een platform voor inspirerende en invloedrijke vrouwen en hun visie op de toekomst, hoopt Mercedes-Benz deze belangrijke doelgroep dit jaar toch massaal te mogen verwelkomen op het Autosalon. Op de klassevolle Mercedes-Benz stand zijn er daarom geen pitspoezen, maar wel een personal health coach op wielen...Mercedes-Benz werkt aan tal van technologieën om auto's, maar ook fabrieken, stedelijke concepten en slimme autodeelmodellen klaar te stomen voor de toekomst. Deze kennis wensen ze in de toekomst meer en meer te delen met de consument. Het ontwikkelingscentrum van Mercedes-Benz in Silicon Valley is volop aan het experimenteren met artificiële intelligentieen de kansen die het biedt om autonoom rijden en bionische wagens mogelijk te maken in combinatie met elektromobiliteit. Met de “Dream the Future Experience” wil Mercedes-Benz de bezoekers van het Autosalon alvast op een unieke, exclusieve manier onderdompelen in hun toekomstvisie aan de hand van een visuele en auditieve HD beleving.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]


