Door omstandigheden die we maar al te goed kennen, wordt het ons bijzonder moeilijk gemaakt om met vrienden en familie aan dezelfde tafel plaats te nemen en te genieten van elkaar. Daarom steekt Devos Lemmens, samen met LDV United, alle Belgen een hart onder de riem.Â
Waar Devos & Lemmens normaal elk jaar alle Belgen oproept om gezellig samen te komen bij de eerste zonnestralen, ligt dat dit jaar wel even anders. Spijtig genoeg is het nu niet het moment om zo veel mogelijk vrienden en familie samen rond de tafel te roepen. De realiteit is dat we allemaal apart afgezonderd zitten. Daarom koos LDV United ervoor om het dit keer over een andere boeg te gooien. In deze brief aan de bevolking werden alle typische Devos & Lemmens moppen omgevormd in een gemeend hart onder de riem voor alle Belgen. Want ook dat is waar Devos & Lemmens al 130 jaar lang voor staat. Deze advertentie verscheen vandaag in verschillende kranten en op de social media kanalen van het sauzenmerk.
Credits
Client: Devos & Lemmens
Contact:Â Anneleen Kempeneer, Dorien Loridan, Yannick Van Houtte
Agency:Â LDV United
Account Team: Dimitri Mundorff, Annelies Nyns, Katrien Dupon, Pieter Van Schil
Creative Director:Â Dries De bruyn, Dennis Vandewalle
Creation:Â Wesley Kuystermans, Yannick Schoch
Design:Stijn Voeten
Responsable du deÌveloppement commercial et marketing H/F - RĂ©seau des MĂ©dias de proximitĂ© (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le ReÌseau des MeÌdias de proximiteÌ recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
Weâre looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]