In België trekken sommige jongeren nog steeds de straat op en organiseren ze nog steeds home party’s. Omdat ze niet lijken te luisteren naar de overheid, ging het telecommerk VOO een samenwerking aan met de bekendste Belgische gamers op Twitch om uit te leggen hoe sociale afstandelijkheid werkt, via hun karakter in het spel.
https://www.facebook.com/190938174385153/posts/2135187509960200/
Credits :
Client:Â VOO
Contacts: Christophe Segaert, Pauline Kinet, Delphine Lenel, Alexandra Esposito
Agency: Happiness Brussels
Executive Creative Management: Karen Corrigan
Chief Creative Officer:Â Geoffrey Hantson
Creative Director: Philippe Fass
Creation: Pieter Claeys, Roxane Schneider
Copywriter: Stéphane Opdenbosch
Strategic Director: Isabelle Koelman
Account director : Mattias Vermeire
Account Manager:Â Corentin Deneufbourg
Producer: Bart Vande Maele
Editor : Simon Schuurman
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]