Op 13 oktober werd de Ray-Ban #Reflections-app bekroond met vier Lovie Awards, het Europese zusje van de internationale Webby Awards, in de hoofdcategorie Mobile. Met die applicatie kunt u unieke foto’s maken aan de hand van een double exposure functie, om ze vervolgens te bewerken en te delen op het Ray-Ban #Reflections-platform. Zo vindt u online inspirerende verhalen van een hedendaagse digitale levensstijl van de fans van het brillenmerk.
De app, bedacht en uitgevoerd door het Belgische reclamebureau Gents, werd zowel via iOS als via Android al bijna 100.000 keer gedownload, telt meer dan 50.000 geregistreerde gebruikers en leverde al duizenden reflecties op. #Reflections kreeg dan ook twee zilveren awards in de subcategorie "Mobile: Lifestyle" en "Social: Best use of photography", één bronzen award in de categorie "Mobile: Best User Experience" en één Peoples Lovie Award, opnieuw in de categorie "Mobile: Lifestyle".
Credits:
Client: Ray-Ban (Luxottica)
Global Director of Social Media and Digital Innovation: Nathan Gray
Agency: Gents
Creative Director: Tim Helsen
Concept: Tim Helsen, Sander Vanermen
Digital Design & Development: Thomas Heylen, Simon Pertz, Diederik Van Hoorebeke
Account Director: Leen Van der Mijnsbrugge
Account Coordinator: Magali Deckers
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]